-
Dit vragen wij om fraude tegen te gaan.
In het verleden was het niet mogelijk om de registratie geheel digitaal in te voeren en af te ronden. Er werd toen gevraagd om de streepjescode uit te knippen en deze samen met een kopie van de factuur op te sturen.
Het principe is eigenlijk hetzelfde, alleen vragen wij om een foto waar zowel de uitgeknipte code als het aangekochte product te zien is.
-
-
Deze staat op de doos van De’Longhi waar je machine in zit.
-
Wij vragen om een factuur. Hieraan kunnen wij zien dat de machine daadwerkelijk gekocht werd. Een orderbevestiging geeft ons niet genoeg inzicht om te kunnen bevestigen dat er effectief overgegaan is tot het aankopen van een product.
-
Niet alle bestandstypen kunnen worden gebruikt.
Deze bestandstypen kunnen wel worden geupload:
jpeg, svg, tiff, tif, bmp, jpg, doc, docx, pdf, xls, xlsx, png, gif
-
Dit vragen wij zodat wij kunnen controleren of de gegevens op de factuur overeenkomen met de ingevulde gegevens.
Bij de aanvraag van een cadeau kunnen wij het sturen naar het ingevulde adres.
-
Helaas gelden de acties alleen voor deelnemende modellen.
-
Als je een vraag hebt over een promotie dan kan je het contactformulier invullen op deze website. Klik hier om naar het contactformulier te gaan.
Indien je een vraag hebt met betrekking tot de machine of onze service, dan kun je ons contactformulier op delonghi.be invullen. Wij nemen binnen twee werkdagen contact met je op. -
Indien je een vraag hebt met betrekking tot de machine of onze service, dan kun je hier ons contactformulier op delonghi.be invullen. Wij nemen binnen twee werkdagen contact met je op.
Heb je een vraag over een actie op deze website? Klik dan hier en vul het contactformulier in. Dan nemen wij binnen twee werkdagen contact met je op. -
Staat je vraag er niet bij? Neem dan contact op met onze klantenservice. Klik hier om het formulier in te vullen en dan nemen wij binnen 2 werkdagen contact met je op